viernes, 21 de febrero de 2014

Pasacalles PYFANO

"On Saturday 15 February  the percussion team from Casa Escuela Santiago 1 went to Plaza Mayor to take part in events dedicated to the International Childhood Cancer Day.  Around 6 p.m., full of positive energy and in good rhythm we entered  the Plaza. While walking more and more people were joining the parade, to finally stop next to the information point about childs cancer in the middle of the square.  Surrounded by families, children running around and random people The Santiago Uno circus group gained the attention and created powerful  athmosphere on this cloudy day.  It was a great pleasure to watch them perform."

El sábado, 15 de febrero, el  grupo de percusión de la Casa Escuela Santiago Uno fue a la Plaza Mayor para participar en los eventos dedicado al día del cáncer infantil. A las 6 de la tarde, con una energía positiva y en buen ritmo, entramos a la Plaza Mayor. Durante el camino más y más gente se juntó al grupo para pararse en la mitad de la plaza mayor. Así rodeado de mucha gente el grupo de circo de Santiago Uno ganó la atención y creó una atmosfera muy fuerte en ese día nublado.